♥عاشقانــه♥سلطان غـ ـــم♥

آخرین سنگر سکوته! خیلی حرفا گفتنی نیست!

 

من از آغاز می ترسم


من از پرواز می ترسم


من از آغاز یک پرواز بی احساس می ترسم!


من از تکرار می ترسم


من از انکار می ترسم


من از تکرار انکار همین احساس می ترسم!


من از سوختن نمی ترسم


من ار ساختن نمی ترسم


من از ساختن کنار سوختن احساس می ترسم!


من از تاختن نمی ترسم


من از باختن نمی ترسم


من از تاختن برای باختن احساس می ترسم!


من از احساس می ترسم


من از آغاز یک پرواز بی احساس


واسه تکرار انکار دل حساس می ترسم!


من از احساس می ترسم


من از تاختن برای باختن احساس


برای سوختن و ساختن کنار این دل حساس می ترسم!


من از پرواز بی احساس می ترسم




 



نظرات شما عزیزان:

sh_qaribe
ساعت13:09---26 ارديبهشت 1391
bazam mesle hamishe ziba
با من بمـــان آن‌ها که رفتن شان را طـــاقت آوردم تـــو نبودند پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 17:35 توسط نســــــــــیم| |

قالب : بلاگفا